tisdag 26 april 2011

En lång natt och halvbra avslut på lovet


 Har för några dagar sedan fått ett bett på foten, misstänker vi iaf, men vad det kan vara har vi ingen aning om. Igår förmiddag var jag inne på vårdis och fick lite medicin men på kvällen började jag må riktigt sunkigt så det blev till att häva sig in till akuten. Efter 4 timmar där fick jag äntligen åka hem med yttligare lite medicin. Idag mår jag om inte ännu mer pyton än i går. Jag fryser och känner mig ständigt trött, orken har flygit ut genom fönstret sådär. Och några skor får jag inte på mig på den foten då den både är svullen och gör fruktansvärt ont så har ett bar balerina som jag tejpat ner hälen och kanterna på samt en tun avklippt strumpa över bettet. haltar fram som halta lotta då jag inte riktigt kan stödja på foten på grund av smärtan vilket min gamla knäskada tar stryk av, wooohooo, jag älskar livet just nu :) Men nu hoppas jag iaf att det ska börja rätta till sig med tanke på alla de tabletter och salvor jag har. För i helgen har jag planer på att jobba som fotograf på basketcup i Skövde och det vill jag inte missa, räcker med att jag missa prisutdelningen i dag. Men vi får se hur det går, för tillfället orkar jag vara vaken drygt en halvtimma och sover sedan en timma och så håller jag på så. Underbart härligt må jag säga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar