torsdag 21 april 2011

6 dagar kvar på detta lov

Nu är de endast 6 dagar kvar på detta lov och tiden går fortare än vad den egentligen borde göra känner jag. men det är så det är. Varit dålig på att blogga har jag också men de får komma ett lite större inlägg nu och ett senare. Min kära mamma fyllde år i går och vi har firat henne (hurra hurra!) och idag fyller Lia år! Så vi säger hurra till henne också medan vi ändå håller på :)

Dagarna som gått....
Men nu kanske vi ändå ska ta och börja i rätt ända, i Lördags var det grillning så de skrek om det och gott var det också! Jenny som fick ett litet infall och både hon samt David kom ut och gjorde iordning maten, vissa dagar är helt enkelt bättre än andra. Söndags så var jag först iväg på en cykeltur för att sedan dra mig inåt mot stan och mötte Frida för att gå till Aspö, kolla på djuren, hålla till vid bryggan och äta glass, och därefter blev de en sväng med Jim på stan. Måndagen blev det både lite shopping och arbete för att sedan dra mig upp mot utsiktsplatsen på billingehus med Johan och därefter ännu en sväng på stan med min kära klasskompis. Sen var det Tisdag i går, mamma fyllde år och det var släkt samt nära och kära som kom för att gratta henne, en del som man inte sett på väldigt länge och de var jätte trevligt. men de var både hundar och barn här så man var lite trött i huvudet när man väl skulle gå och lägga sig. Men det kommer som sagt bilder från i morgon lite senare i ett inlägg för sig för jag var lite blomsterfotograf vilket jag så gärna var! 

Och nu är det Onsdag, eller rättare sagt är det Torsdag just nu såg jag för klockan är över 24;00, men ajja, skitsamma. Onsdagen har spenderats runt om i olika affärer, köpte mig ett par nya byxor, 2 storlekar mindre än förut och det är jag sjukt nöjd över, träningen ger resultat and me like it! Har även idag grillat med den nya grillen som mor min fick av oss barn i födelsedagspresent och den funkade supernaum! Gott blev de och mätt är jag! 

Bilder från i Söndags


Bilder från i dag



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar