söndag 8 maj 2011

Det var inte igår

Det var 12 dagar sen jag skrev här nu, och oj vad de har hänt grejer. Min fot har fortfarande inte blivit bra och sen jag skrev senast har läkare efter läkare undersökt mig. Och måste erkänna att jag börjar tröttna ganska rejält på alla rynkade pannor. Men nån gång ska de väl få någon ordning på det! De får vi hoppas i alla fall. 

Jag har även jobbat på en Basketcup i Skövde under en helg med mina goa tjejer till klasskamrater och några till. Blev inte riktigt som de skulle men är ändå ganska nöjd, så tänkte lägga in lite bilder vi tog när vi riggade upp "studion" för de är så härliga! 






Asså,oj, de har hänt så mycket de senaste dagarna så jag tror inte ens jag kan göra en update på det. Jag får helt enkelt säga till om jag kommer på något och försöka hålla mer koll på bloggen nu när jag börjar få orken tillbaka. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar