måndag 9 maj 2011

En tom eller livfull måndag?

Skolan är nästan tom, men det är Måndag, så vad förväntar man sig egentligen? Sitter och väntar på att första lektionen ska börja här i min ensamhet i soffan och hoppas på att några till från min klass ska ramla in i alla fall. Men det är trotts allt en halv timme kvar så det är nog lugnt än så länge. Samhäll står på schemat och tätt efter kommer Historia, konstigt att jag Inte diggar måndagar? -Ne,inte direkt. 

Idag har jag många alternativ på vad jag ska göra av dagen innan jag börjar jobba i kväll. Men jag har bestämt att jag inte tänker bestämma mig än på ett tag utan ge det en liten stunds betänketid till. Btw,köpt en ny bikini-överdel iaf! Så en sak som jag i alla fall ska göra är att kolla efter en underdel, helst en helsvart för detta med massa blommor är ju inte riktigt min grej egentligen. 
99:- på Gina Tricot
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar