måndag 9 maj 2011

Taggar till Tusen

Sitter här på samhällslektionen och spelar spel, ja, ni hörde rätt. 3 stycken är vi här ifrån klassen så det finns inte så mycket annat att göra än att just spela spel. Känns bra att folk skippar skolan för att de antagligen inte gjort sina uppgifter. Kan jag tycka inte är riktigt fullt okey, menmen, det är så det är nu. 

Björn Rosenström & det jävla bandet 
  
Vilket fall så taggar jag som bara den till den 21a maj då jag ska till Olstorp med min syster och kusin för att slå klackarna i taket och kolla på Björn Rosenström, med hans underbara musik. Ska bli fantastiskt roligt! Taggar även festival i sommar och konserter till hösten med härliga människor, 2011 kommer bli mitt musikår helt klart och jag älskar det! Tagga Tagga Tagga! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar